FARLIGE BØNNER 1

Feb 11, 2024    Thomas Christensen

Velkommen til et eventyr i troens verden, hvor vi udforsker den transformative kraft af "Farlige Bønner"! Er du klar til at tage springet ind i en mere dristig og målrettet bøn? Deltag med os i denne prædiken, "Farlige Bønner - Gør Mig Modig", hvor vi udforsker, hvordan sand frimodighed i bøn kan forvandle os og verden omkring os.


Denne prædiken vil udfordre dig til at forlade sikkerhedszonen og stå ansigt til ansigt med Guds ubegrænsede kraft. Gennem bibelske fortællinger og personlige vidnesbyrd vil du lære, hvordan frimodige bønner kan udløse åndelig modstand, men også hvordan de kan bane vej for Guds mirakler og kræve en dyb, urokkelig tro.


Fra illustrationen af "Elastik Spring" til eksempler fra Apostlenes Gerninger, vil du blive udfordret til at bede de bønner, der kan virke farlige, men er afgørende for ægte efterfølgelse. Vær med os, når vi søger frimodighed til at stå fast i troen, uanset hvad vi må stå over for.


Er du klar til at opleve en fornyet åndelig kraft og mod? Så er denne prædiken for dig!


🔔 Husk at like, dele og abonnere for at blive del af vores fællesskab, der søger at leve og dele et liv i tro og tjeneste.


🔗 Følg os også på:

Vores hjemmeside: [https://aabenkirkekbh.dk/]

Facebook: [https://www.facebook.com/openchurchcph]

Instagram: [https://www.instagram.com/openchurchcph/]

Støt vores mission: [https://aabenkirkekbh.dk/stoet-os]


Vær med os, når vi søger frimodighed til at bede de bønner, som kan forandre vores liv og verden omkring os. Lad os sammen finde ud af, hvad det virkelig vil sige at have en tro, der kan flytte bjerge.


#FarligeBønner #GørMigModig #Tro #Frimodighed #LiveGudstjeneste